Bu sitede Facebook Uygulamaları , Facebook Kapak Fotoğrafları , Bilgisayar Oyunları , Seo Hakkında Bilgiler , Oyun Hileleri Bulabilirsiniz >>> Picassonun Fırçasıysa Webmasterin Kalemi

0 GoldenTowns Başlangıç ​​Stratejisi Google'da Ara

Gönderen:Unknown Tarih: 4 Nisan 2014 Cuma 0 yorum
GoldenTowns Başlangıç ​​Stratejisi

Eminim bazılarımız en iyi başlangıç klavuzu hangisidir diye terddüt edebilirler ,, ama buna hiç gerek yok,içiniz rahat olsun Yeni başlayanlar için süper bir başlangıç klavuzu
hazırladım.Yani İLK günde ve İLK haftada en iyi şekilde nasıl ilerleriz adım adım (12 adım ile) ne yapmanız gerektiğini açıklayacağım .. Şimdiden atılan yanlış adımlar ilerde sizi yavaşlatabilir !!

Arkadaşlar ilerleyen ilk zamanlarda en çok nelere önem vermemiz gerekli. Hangi sıraya göre ne yapmamız gerek ve hiç yatırım yapmadan nasıl ilerliyeceğimizi detaylı bir şekilde açıklıyacağım..

Alttaki sıraya göre binalarımızı inşa ediyoruz ve yükseltiyoruz 

1  . Town Hall dan Bitkisel üretim çiftliğine kadar yolları level 2,ye yükseltin.
2  . Odun, taş ve Sebze üretim binalarını 2.level,e yükseltin.
3  . Town Hall dan Evlerin kalanına kadar level 2 için yolları yükseltin.
4  . 3 tane evden ortadaki evin karşısına,yani yolun karşısında bir Market oluştur
5  . Bu evleri 3,unude level 2,ye yükseltin (Market olduğu için)
6  . Polis Karakolu oluşturun tam marketin (sağ tarafına) bitişiğine yani yan yana
7  . Market,in yine bitişiğine (sol tarafına) bir okul oluştur
8  . Marketi 2.levele yükseltin.
9  . Marketin karşısındaki 3 evi level 2,ye yükseltin
10 . Et üretim binasını 2.levele yükselt .
11 . Town Hall dan Bitkisel üretim çiftliğine kadar yolları level 3,e yükseltin.
11 . Odun, taş ve Sebze üretim binalarını 3.level,e yükseltin.
12 . 3. levele gelen yeni yolların bitişiğindeki Evleri 3.levele yükseltin.

Evet ilk haftada yapılması gereken en önemli şeyler bunlardır.
Tüm bunları gerçekleştirmek yaklaşık bir hafta sürer..


Bilinmesi gereken bazi önemli konular ALTTA !!

YAPILMASI GEREKENLER

Fabrikalar hammadde üretir. Odun,taş,sebze,et vs her şey hammadde ile yapıldığına göre Üretim binalarını Yükseltmeye öncelik tanıyın. ! Aksi takdirde hızlı Enerji tükeneceğinden enerji kıtlığı çekebilirsiniz.

(Binaları yükseltmek mümkün olmadığı durumlarda)
 = sık sık ahşap, taş, Sebze ve Et üretin ,. şimdilik Demir ve K
il üretmeniz gerekmez,enerji israfından başka birşey değil,! bunlara daha çok ilerki seviyelerde ihtiyacımız  var,..

Kaynaklarımızı takas yapmak için market'i kullanabilirsiniz,ama unutmayın her bir takasda biraz hammadde yiyor,onun için bunu minimumda tutmaya çalışın..

Ana evden bol bol işçi üretin. İşçi bu oyunun sınırlayıcı ve en önemli faktörüdür..

YAPILMAMASI GEREKENLER


İlk etapta hiç bir işinize yaramayacak gereksiz binalar yapmayın.!
Bunu yaparsanız hem çok kısa sürede enerji kıtlığı yaşayacaksınız hem de bu binalarda çalıştıracak işçi bile bulamayacaksınız !!
Yalnız diyelim bu hatayı yaptınız, enerji satın alabilirsiniz pahalı bir şey değil. O duruma düşmemek için kaynaklarınızı ve enerjinizi akıllıca kullanmanızı tavsiye ederim.

Hemen altın madeni inşa yapmayın ! Kaynaklarımıza ilk zamanlarda şehrimizi geliştirmek için çok ihtiyacamız var !! diğer üretim binalarına harcayın .Polis karakolunu kurduktan sonra hemen polis memurunu işe almayın uzun bir müddet boş kalabilir,enerji kaybından başka bir şey değildir ..


Halen üye değilseniz Oyuna başlamak için alttaki bannera tıklayın

www.goldentowns.com?i=124961

GoldenTowns Blog Adresi: http://goldentowns6.blogspot.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder